Rusijos VR paprašys ESBO įvertinti kanalo "TVCI" transliacijos ribojimą

Скриншот страницы телеканала ТВЦ в Интернете
Скриншот страницы телеканала ТВЦ в Интернете - Sputnik Lietuva
Prenumeruokite
Yandex newsTelegram
Rusijos Visuomenės rūmai ketina kreiptis į ESBO atstovą žiniasklaidos laisvės klausimais, kad jis viešai įvertintų sprendimą dėl rusų televizijos kanalo "TV Tsentr" transliacijos apribojimo

VILNIUS, balandžio 6 — Sputnik. Rusijos Visuomenės rūmai (VR) kreipsis į ESBO prašydami suteikti viešą Lietuvos institucijų veiksmų vertinimą po sprendimo mėnesiui riboti laisvą Rusijos Federacijos televizijos programos "TVCI" transliaciją Lietuvos Respublikos teritorijoje, praneša RIA Novosti su nuoroda į Rusijos VR Visuomeninės diplomatijos plėtros ir tėvynainių užsienyje rėmimo komisijos pirmininkę Jeleną Sutorminą.

Скриншот страницы телеканала ТВЦ в Интернете - Sputnik Lietuva
Lietuva kaltina televizijos kanalą "TVCI" dezinformacija

Lietuvos radijo ir televizija posėdžio metu priėmė sprendimą mėnesiui riboti laisvą Rusijos televizijos programos "TVCI" transliaciją šalies teritorijoje.

"Mūsų komiteto vardu, mes kreipsimės į ESBO atstovą žiniasklaidos laisvės klausimais Dunją Mijatovič, kad būtų viešai įvertinti Lietuvos valdžios veiksmai Rusijos žiniasklaidos atžvilgiu, visų pirma, sprendimas dėl rusų televizijos kanalo "TV Tsentr" transliacijos apribojimą", — sakė Sutormina RIA Novosti.

Visuomeninkė pabrėžė, kad "šiuolaikinėje civilizuotoje visuomenėje" tai nepriimtina.

"Šis draudimas visiškai prieštarauja tarptautinės teisės normoms ir dar kartą patvirtina, kad dabartinė Lietuvos vadovybės politika tiesiogiai skatina cenzūrą ir blokuoja bet kokį alternatyvų požiūrį. Tai jau ne pirmas incidentas su Rusijos žiniasklaida, kas, mūsų nuomone, daro tiesioginį spaudimą rusakalbei žiniasklaidai", — pareikškė VP narė.

2016 metų lapkritį komisija jau buvo nutraukusi trims mėnesiams Rusijos televizijos kanalo "RTR Planeta" transliaciją.

Главный редактор агентства Россия сегодня и телеканала RT Маргарита Симоньян - Sputnik Lietuva
"Russia today" vadovė: labiausiai mūsų kanalą spaudžia Baltijos šalyse

Be to, Komisijos sprendimu "Pirmais Baltijas Kanals" neleidžiama vartoti Lietuvos vardo prekių ženkluose, naudojamuose televizijos programoje "Lietuvos laikas" ir rusų kalba transliuojamoje programoje "Litovskoje vremia".

2017 sausio mėnesį buvo pranešta, kad Baltic News Service nutraukia sutartį su Sputnik Lietuva. Kovo mėnesį Naujienų agentūros LETA ir BNS vienašališkai nutraukė sutartis su Sputnik Latvija ir Sputnik Estija redakcijomis.

Rusijos užsienio reikalų ministerija apkaltino Baltijos šalių valdžią turint sukoordinuotą liniją dėl Rusijos žiniasklaidos. Anot Rusijos diplomatų, Baltijos šalių puolimas  "ryškiai rodo, ko iš tikrųjų vertas Rygos, Talino ir Vilniaus demokratijos ir žodžio laisvės principų laikymasis".

Naujienų srautas
0