ESO pirks Bulgarijos gamintojo transformatorius vietoj baltarusiškų

 Energijos skirstymo operatorius (ESO)  - Sputnik Lietuva, 1920, 04.03.2021
Prenumeruokite
Yandex newsTelegram
Anksčiau pirkimų laimėtoja buvo pripažinta "Ekobana", importuojanti transformatorius iš Baltarusijos, tačiau vėliau bendrovės pasiūlymas buvo atmestas
VILNIUS, kovo 4 — Sputnik. Priėmus sprendimą nepirkti baltarusiškos kilmės transformatorių, bendrovė "Energijos skirstymo operatorius" nusprendė pirkimo laimėtoju paskelbti tiekėją UAB "SLO Lithuania".
Šių metų vasario 15 dieną pirkimų laimėtoja pripažinta mažesnę kainą pasiūliusi UAB "Ekobana", importuojanti Baltarusijos gamintojo transformatorius. Bendrovės pasiūlymo kaina buvo 5 mln. eurų be PVM. Tačiau vėliau buvo nuspręsta nesudaryti sutarties su šiuo tiekėju. UAB "Ekobana" pasiūlymas vasario 18 dieną buvo atmestas.
Логотип литовской энергетической компании IGNITIS, архивное фото - Sputnik Lietuva, 1920, 18.02.2021
"Ignitis grupė" nurodo ESO nesudaryti sutarties su Baltarusijos transformatorių tiekėju
Bendrovė "SLO Lithuania" siūlo Bulgarijoje pagamintas prekes ir atitinka pirkimo sąlygose keltus reikalavimus.
Bendrovės pasiūlymo kaina 5,429 mln. eurų. Maksimali konkurso pirkimo vertė — 5,7 mln. eurų be PVM. 
Viešuoju pirkimu perkami kelių rūšių (25, 40, 63 ir 100 kVA) transformatoriai. Sutartis, praėjus apskundimo terminams, būtų sudaroma trejiems metams, ESO neįsipareigojant išpirkti visų kiekių — užsakomi ir išperkami kiekiai priklausys nuo konkrečių įgyvendinamų projektų.
Vasario 18 dieną, įvertinusi žiniasklaidoje pateiktą informaciją apie V. I. Kozlovo Minsko elektrotechnikos gamyklą, kuri gamintų transformatorius ESO, Tarptautinė energetikos bendrovė "Ignitis grupė" nurodė dukterinei įmonei nesudaryti sutarties su baltarusiškus transformatorius tiekiančia bendrove. 
Be to, anksčiau Seimo vicepirmininkas Paulius Saudargas pasipiktino tuo, kad Lietuva perka produkciją iš Minsko elektrotechnikos gamyklos, kurį yra "pavaldi" šalies prezidento Aleksandro Lukašenkos "režimui".
Saudargas, remdamasis Lietuvos žiniasklaidos atliktu tyrimu, teigė, kad bendrovės vadovybė esą išdavė savo protestuojančius darbuotojus juos persekiodama ir atleisdama iš darbo už opozocionenę veiklą.
Naujienų srautas
0