RT oficialiai atjungta nuo britų televizijos

RT logotipas - Sputnik Lietuva, 1920, 03.03.2022
Prenumeruokite
Yandex newsTelegram
Didžiojoje Britanijoje šiuo metu atliekami 27 tyrimai dėl RT naujienų programų ir svarstoma, ar visiškai atšaukti kanalo licenciją
VILNIUS, kovo 3 — Sputnik. RT kanalas buvo oficialiai atjungtas nuo britų televizijos dėl specialios operacijos Ukrainoje, pranešė JK kultūros, žiniasklaidos ir sporto ministrė Nadine Doris.
Didžiosios Britanijos reguliavimo institucija "Ofcom" šiuo metu atlieka 27 tyrimus dėl RT naujienų programų ir svarsto, ar visiškai atšaukti kanalo licenciją.
"Labai apsidžiaugiau vakar matydama, kad kanalas oficialiai atjugtas nuo JK televizijos po to, kai jis buvo uždarytas "Sky", "Freeview" ir "Freesat" platformose", – sakė ministrė.
Be to, Doris nurodė, kad paprašė "Meta" ir "TikTok" "padaryti viską, kas įmanoma, kad JK būtų užkirstas kelias prieigai prie RT, kaip tai padarė Europoje".
"Džiaugiuosi, kad "YouTube" jau atsakė į šį raginimą ir tai padarė", – pridūrė ji.
Anksčiau Didžiosios Britanijos ministras pirmininkas Borisas Džonsonas paprašė "Ofcom" patikrinti RT dėl pažeidimų, nes mano, kad transliuotojo medžiaga "kelia žalą tiesai".
Oficiali Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova pakomentavo Džonsono žodžius apie kreipimąsi į žiniasklaidos reguliuotoją, pažymėdama, kad "visgi Didžiosios Britanijos vyriausybė reguliuoja žiniasklaidos veiklą, o ne žiniasklaidos reguliuotojas, kuo mus bandė įtikinti tiek metų". Ji pridūrė, kad pripažinimas "neįkainojamas". Anot jos, jei Britanija įgyvendins grasinimus Rusijos žiniasklaidos atžvilgiu, atsakomosios priemonės bus netruks priimtos.
Студия радио Sputnik, архивное фото - Sputnik Lietuva, 1920, 02.03.2022
ES uždraudžia RT ir Sputnik ir atjungia kai kuriuos Rusijos bankus nuo SWIFT
RT vyriausiosios redaktorės pavaduotoja Ana Belkina pažymėjo, kad "Ofcom" niekada neabejojo ​​RT licencijos teisėtumu, per pastaruosius ketverius metus RT niekada nepažeidė "Ofcom" transliavimo taisyklių, "ko negalima pasakyti apie daugelį kitų šalies televizijos kanalų". Ji pridūrė, kad Didžiosios Britanijos politikai atvirai kišasi į institucijų, kurios, jų teigimu, yra neva nepriklausomos ir visiškai laisvos nuo politinio spaudimo, darbą.
2016 metų lapkričio mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje nurodė, kad reikia pasipriešinti Rusijos žiniasklaidai, o Sputnik ir RT yra pagrindinės "grėsmės" dokumente. Nemažai Vakarų politikų, įskaitant Amerikos senatorius ir Kongreso narius, taip pat Prancūzijos prezidentas, apkaltino Sputnik ir RT kišimąsi į rinkimus JAV ir Prancūzijoje, tačiau nepateikė jokių įrodymų. Rusijos valdžios atstovai teigė, kad tokie pareiškimai yra nepagrįsti.
Opozicija Rusijos žiniasklaidai ypač aktyvi Baltijos šalyse. Visų pirma Lietuva reguliariai ragina uždaryti Rusijos televizijos kanalus, nes jie pateikia požiūrį, kuris skiriasi nuo "vienintelio teisingo".
Naujienų srautas
0