Estija užblokuos prieigą prie Rusijos žiniasklaidos svetainių

Talinas - Sputnik Lietuva, 1920, 16.03.2022
Prenumeruokite
НовостиTelegram
Rusijos valstybinė televizijos ir radijo transliavimo bendrovė, komentuodama pagrindinių Rusijos kanalų transliavimo nutraukimą Latvijoje, Lenkijoje ir Estijoje, pareiškė, kad tiesa pasieks tuos, kurie nenori būti apgauti
VILNIUS, kovo 16 — Sputnik. Estijos vartotojų teisių apsaugos ir techninės priežiūros departamentas (TTJA) Rusijos specialiosios Ukrainos denacifikavimo operacijos fone įsakė telekomunikacijų bendrovėms užblokuoti prieigą prie septynių Rusijos televizijos kanalų ir naujienų agentūrų svetainių, kurios, anot departamento, neva "skleidžia karinę propagandą".
Departamentas Estijoje atlieka telekomunikacijų srities priežiūros institucijos funkcijas.
TTJA sąraše, be kita ko, yra Rusijos Pirmojo ir Penktojo televizijos kanalų, "NTV" ir "Ren-TV" bei kitų žiniasklaidos priemonių svetainės.
"TTJA nustatė, kad šiose svetainėse platinama karinė propaganda", — sakoma departamento spaudos tarnybos pranešime.
Vyras žiūri televizorių - Sputnik Lietuva, 1920, 09.03.2022
Lietuvoje stabdomas televizijos programos "Mir" platinimas
Vasario 21 dieną Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pasirašė dekretus, kuriais pripažįstamas Donecko ir Luhansko liaudies respublikų suverenitetas, o vasario 24 dieną Rusija pradėjo specialią karinę Ukrainos demilitarizavimo operaciją. Reaguodamos į tai, Vakarų šalys pradėjo naują sankcijų spiralės, kuri tęsiasi nuo 2014 metų, etapą.
Departamento nurodymu, visoje Estijoje buvo sustabdytas kanalų "RTR Planeta", "NTV Mir", "NTV Mir Baltic", "Belarus 24", "Russia 24" ir "TV Center International" transliavimas. Po to į "juodąjį sąrašą" buvo įtrauktas Pirmasis Baltijos kanalas (PBK), kuris retransliuoja Rusijos pirmojo kanalo laidas Baltijos šalyse, "STS", "REN TV", "Dom Kino", "Dom Kino Premium", "Muzika Pervogo", "Vremya", "Telekafe", "Bobior", "O!", "Pojechali!", "Karuselė".
Rusijos valstybinė televizijos ir radijo transliavimo bendrovė, komentuodama RIA Novosti pagrindinių Rusijos kanalų transliavimo nutraukimą Latvijoje, Lenkijoje ir Estijoje, pareiškė, kad tiesa pasieks tuos, kurie nenori būti apgauti.
Baltijos šalių valdžia ne kartą trukdo Rusijos žiniasklaidos darbui. Rusijos užsienio reikalų ministerija paskelbė apie aiškius koordinuotos šių valstybių linijos požymius. Atvejai su žiniasklaidos priespauda Baltijos šalyse, kaip pažymėjo Rusijos užsienio reikalų ministerija, "aiškiai parodo, ko praktiškai verti demagogiški Vilniaus, Rygos ir Talino pareiškimai apie įsipareigojimą laikytis demokratijos ir žodžio laisvės".
Студия радио Sputnik, архивное фото - Sputnik Lietuva, 1920, 11.03.2022
Graikija pasmerkė ES draudimą transliuoti RT ir Sputnik
Naujienų srautas
0